პროექტის
მოკლე აღწერა:
ინფორმაციის
მოძიება
სხვადასხვა
სივრცული
ფიგურებზე
და
მათ
გამოყენებაზე
ყოფა-ცხოვრებაში,არქიტექტურაში.
პროექტის
სრული აღწერა:
მოსწავლეებმა
უნდა
მოიძიონ
ინფორმაცია
სივრცითი
ფიგურების
შესახებ,
მოახდინონ
მათი
კლასიფიკაცია,
დაამყარონ
კავშირი
მათ
წახნაგებს,
წიბოებსა
და
წვეროებს
შორის,გამოიყვანონ
ეილერის
ფორმულა,გამოთვალონ
გვერდითი
ზედაპირისა
და
სრული
ზედაპირის ფართობები .შეაგროვონ ინფორმაციები მათ გამოყენებაზე
არქიტექტურაში.
შეგროვებული
მონაცემების
მიხედვით
შექმნიან
ფოტო
ალბომებს,
მოაწყობენ
გამოფენას,
პრეზენტაციას
და
ა.
შ.
საბოლოოდ
ყველა
მონაცემი
გაერთიანდება
ერთ
საიტზე.
მონაწილეთა ასაკი/კლასები: 14-15 წლ. / მე-9 კლასი. ვადები/ხანგრძლივობა: 1 თვე
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: მასალის მოძიება დამხმარე ლიტერატურის,ინტერნეტის საშუალებით, ცხრილების გაკეთება წვეროების, წახნაგებისა და წიბოების დასათვლელად პრიზმებისა და პირამიდების სხვადასხვა შემთხვევებისათვის, გვერდითი და სრული ზედაპირის ფართობების გამოთვლა. ექსკურსიების მოწყობა სხვადასხვა არქიტექტურული ძეგლების სანახავად და მათში გამოყენებული სივრცითი ფიგურების ამოცნობა-დანახვა, ფოტოალბომის შექმნა, ვიქტორინის, დისკუსიის გამართვა, გამოფენის, პრეზენტაციის მოწყობა…
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: ცხრილები,ეილერის ფორმულა, ფოტოალბომი, ფოტოებისა და ნახატების გამოფენა, პრეზენტაცია, ბლოგი შექმნილი მასალების მიხედვით.
სარგებელი სხვებისთვის: გაეცნობიან სივრცითი ფიგურების ნაირსახეობას, მათ გამოყენებას როგორც ყოფა ცხოვრებაში, ისე მსოფლიო კულტურის განვითარებაში.
სამუშაო ენა: ქართული
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
მონაწილეთა ასაკი/კლასები: 14-15 წლ. / მე-9 კლასი. ვადები/ხანგრძლივობა: 1 თვე
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: მასალის მოძიება დამხმარე ლიტერატურის,ინტერნეტის საშუალებით, ცხრილების გაკეთება წვეროების, წახნაგებისა და წიბოების დასათვლელად პრიზმებისა და პირამიდების სხვადასხვა შემთხვევებისათვის, გვერდითი და სრული ზედაპირის ფართობების გამოთვლა. ექსკურსიების მოწყობა სხვადასხვა არქიტექტურული ძეგლების სანახავად და მათში გამოყენებული სივრცითი ფიგურების ამოცნობა-დანახვა, ფოტოალბომის შექმნა, ვიქტორინის, დისკუსიის გამართვა, გამოფენის, პრეზენტაციის მოწყობა…
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: ცხრილები,ეილერის ფორმულა, ფოტოალბომი, ფოტოებისა და ნახატების გამოფენა, პრეზენტაცია, ბლოგი შექმნილი მასალების მიხედვით.
სარგებელი სხვებისთვის: გაეცნობიან სივრცითი ფიგურების ნაირსახეობას, მათ გამოყენებას როგორც ყოფა ცხოვრებაში, ისე მსოფლიო კულტურის განვითარებაში.
სამუშაო ენა: ქართული
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
მათემატიკა
-სივრცითი
ფიგურების
გაცნობა,მათწიბოებს,წახნაგებსა
და
წიბოებს
შორის
კავშირის
დანახვა,ეილერის
ფორმულის
გამოყვანა.
სხვადასხვა
საშუალებებით
(ბიბლიოთეკა,
ინტერნეტი
…) კვლევისა
და
ძიების
უნარ-
ჩვევის
ჩამოყალიბება, მსჯელობისა და პრეზენტაციის უნარის ჩამოყალიბება.
ისტორია - გაეცნობიან სხვადასხვა დროის ისტორიულ ძეგლებს.
გეოგრაფია - გაეცნობიან უძველესი ტაძრების გეოგრაფიულ მდებარეობას.
ისტორია - გაეცნობიან სხვადასხვა დროის ისტორიულ ძეგლებს.
გეოგრაფია - გაეცნობიან უძველესი ტაძრების გეოგრაფიულ მდებარეობას.
ხელოვნება
-ხუროთმოძღვრების
სხვადასხვა
ძეგლების
შესწავლა,
როგორც
ხელოვნების
ნიმუშები და მათი განვითარების დონეების დანახვა,
ხელოვნების
სხვადასხვა
დარგების
გაცნობა,
ნახატების
შესრულება,
სურათების
გადაღება,
მონაწილეობა
სხვადასხვა
სახის
ღონისძიებებში
(ფოტოებისა
და
ნახატების
გამოფენა,
პრეზენტაცია),
პრაქტიკული
უნარ-ჩვევების
ჩამოყალიბება…
საინფორმაციო ტექნოლოგიები - ინფორმაციის მოპოვება, დამუშავება, გაცვლა, ისტ-ის საშუალებების მოხმარების დემონსტრირება, ელექტრონულ ფორმატში არსებული რესურსების სიზუსტის შეფასება…
პროექტის ფასილიტატორის სახელი: ია სოფრომაძე
პროექტის ფასილიტატორის ელ. ფოსტა: sopromadzeia@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: http://iasopromadze.blogspot.com/
საინფორმაციო ტექნოლოგიები - ინფორმაციის მოპოვება, დამუშავება, გაცვლა, ისტ-ის საშუალებების მოხმარების დემონსტრირება, ელექტრონულ ფორმატში არსებული რესურსების სიზუსტის შეფასება…
პროექტის ფასილიტატორის სახელი: ია სოფრომაძე
პროექტის ფასილიტატორის ელ. ფოსტა: sopromadzeia@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: http://iasopromadze.blogspot.com/
Комментариев нет:
Отправить комментарий